Guvernanta Bar'da Perşembe Kolaj Atölyesi – "Yollar Gitti, Ben Kaldım"
Perşembe, 25 Haziran 2026
16:00 - 19:00h
Guvernanta Bar
Balkanska 4, Stari grad, Beograd
Guvernanta Bar'da tüm yaratıcıları bekleyen hayalperest Perşembeler! Djika'nın "Yollar Gitti, Ben Kaldım" kolaj atölyesine katılarak gündelik yaşamdan kaçışınızı gerçekleştirin. Renkli kağıt parçaları, yapışkanlar ve makaslarla harika müzik eşliğinde yaratın. Yaz tatillerini unutun; tatlılar ve atıştırmalıklarla dolu bu canlı atmosferde kendi yaratıcılığınızı bir parça mizahla serbest bırakma şansı bu! Tüm malzemeler sağlanıyor - sadece iyi bir ruh hali ve topluluk sanatına katkıda bulunma isteği getirmeniz yeterli! Bu neşeli atölyeye katılın ve eşsiz Guvernanta ekibinin bir parçası olmanın ne kadar eğlenceli olduğunu keşfedin.
