provedi.se

Guvernanta Bar'da Perşembe Kolaj Atölyesi – "Yollar Gitti, Ben Kaldım"

Guvernanta Bar'da Perşembe Kolaj Atölyesi – "Yollar Gitti, Ben Kaldım"

Perşembe, 25 Haziran 2026

16:00 - 19:00h

Guvernanta Bar

Guvernanta Bar

Balkanska 4, Stari grad, Beograd

Guvernanta Bar'da tüm yaratıcıları bekleyen hayalperest Perşembeler! Djika'nın "Yollar Gitti, Ben Kaldım" kolaj atölyesine katılarak gündelik yaşamdan kaçışınızı gerçekleştirin. Renkli kağıt parçaları, yapışkanlar ve makaslarla harika müzik eşliğinde yaratın. Yaz tatillerini unutun; tatlılar ve atıştırmalıklarla dolu bu canlı atmosferde kendi yaratıcılığınızı bir parça mizahla serbest bırakma şansı bu! Tüm malzemeler sağlanıyor - sadece iyi bir ruh hali ve topluluk sanatına katkıda bulunma isteği getirmeniz yeterli! Bu neşeli atölyeye katılın ve eşsiz Guvernanta ekibinin bir parçası olmanın ne kadar eğlenceli olduğunu keşfedin.

Guvernanta Bar

4.4177 ocena
Balkanska 4, Stari grad, Beograd

Uygulamayı indir

Belgrad'daki konserleri, partileri ve etkinlikleri keşfet, zevkine göre ve hepsi tek bir yerde.

App StoreGoogle Play
App preview